Marketingová komunikace značky Eta v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace značky Eta v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Lamačková, Lucie
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:31Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:31Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45548
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci značky Eta v České republice. Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení pro zefektivnění nástrojů marketingové komunikace. V teoretické části jsou popsány a definovány termíny marketingové komunikace a její nástroje. V praktické části je charakterizována značka Eta a provedený kvantitativní a kvalitativní výzkum. V poslední části jsou vyhodnocena a interpretována data, zodpovězen cíl práce a výzkumné otázky.
dc.format 70
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject značka cs
dc.subject vnímaní značky cs
dc.subject povědomí o značce cs
dc.subject asociace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing communication tools en
dc.subject brand en
dc.subject brand perception en
dc.subject brand awareness en
dc.subject association en
dc.subject marketing research en
dc.title Marketingová komunikace značky Eta v České republice
dc.title.alternative Marketing communication of the brand Eta in the Czech Republic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with marketing communication of Eta brand in the Czech Republic. The aim of this bachelor thesis is to propose recommendations for more effective tools of marketing communication. The theoretical part describes and defines terms of marketing communication and its tools. In the practical part, the Eta brand and quantitative and qualitative research are characterized. The last part evaluates and interprets the data, answers the goal of the thesis and research questions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53253
utb.result.grade Fx
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
lamačková_2019_dp.pdf 2.833Mb PDF View/Open None
lamačková_2019_op.pdf 507.6Kb PDF View/Open None
lamačková_2019_vp.docx 122.1Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account