Greenwashing v módním průmyslu se zaměřením na značku H&M
Show full item record
No preview available
Title:
|
Greenwashing v módním průmyslu se zaměřením na značku H&M |
Author: |
Loudová, Zuzana
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá tématem greenwashingu v módním průmyslu a zaměřuje se na H&M, jednu z největších oděvních společností. V teoretické části je nejdříve vysvětlen koncept společenské odpovědnosti a podrobněji popsána její environmentální oblast. Násle-dující kapitola se věnuje pojmu greenwashing, jeho významu a historii. V další kapitole je přiblížen vztah módního průmyslu k životnímu prostředí, vysvětlen koncept fast fashion a jeho vliv na životní prostředí. Tato kapitola zároveň pojednává o udržitelnosti v módním průmyslu a o recyklaci. Závěrečná kapitola teoretické části je věnována marketingovému vý-zkumu, a to především obsahové analýze. V úvodu praktické části je přiblíženo pozadí spo-lečnosti H&M, její historie a snahy o udržitelnost. Následuje samotný výzkum, který se skládá ze dvou obsahových analýz. Prostřednictvím kvalitativní obsahové analýzy jsou ana-lyzovány vybrané iniciativy společnosti týkající se tématu udržitelnosti. Kvantitativní analý-zou je pak zkoumána komunikace tématu na sociálních sítích společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45549
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
53255
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account