Komunikace Východočeského divadla Pardubice ke studentům Univerzity Pardubice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace Východočeského divadla Pardubice ke studentům Univerzity Pardubice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Randusová, Eliška
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45564
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá fungováním marketingu v kulturním prostředí s konkrétním zaměřením na divadlo. První část práce vymezuje teoretické poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu a divadla. Praktická část je nejprve zaměřena na charakteristiku konkrétní instituce - Východočeské divadlo Pardubice. Poté se zabývá zpracováním výsledků dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu slouží pro návrh řešení a zlepšení komunikace divadla směrem ke studentům Univerzity Pardubice.
dc.format 64 s. (94 595 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject divadlo cs
dc.subject Východočeské divadlo Pardubice cs
dc.subject Univerzita Pardubice cs
dc.subject Marketing en
dc.subject culture marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject promotion en
dc.subject theatre en
dc.subject Východočeské divadlo Pardubice en
dc.subject University of Pardubice en
dc.title Komunikace Východočeského divadla Pardubice ke studentům Univerzity Pardubice
dc.title.alternative Comminucation of Východočeské divadlo Pardubice to Students of University of Pardubice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the function of marketing in the cultural system with a par-ticular focus on theatre. The first part of the thesis defines theoretical knowledge from marketing, marketing mix, and theatre. At first, the practical part of the thesis is focusing on a charakteristic of Východočeské divadlo Pardubice. The second part is focusing on a processing of the questionaire results. The research results serve as a proposal of the solution for a communication improvement from the theatre to students of the Uni-versity of Pardubice.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53272
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
randusová_2019_dp.pdf 1001.Kb PDF View/Open None
randusová_2019_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
randusová_2019_vp.doc 200Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account