Komunikace Východočeského divadla Pardubice ke studentům Univerzity Pardubice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Randusová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:32Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:32Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45564
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá fungováním marketingu v kulturním prostředí s konkrétním zaměřením na divadlo. První část práce vymezuje teoretické poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu a divadla. Praktická část je nejprve zaměřena na charakteristiku konkrétní instituce - Východočeské divadlo Pardubice. Poté se zabývá zpracováním výsledků dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu slouží pro návrh řešení a zlepšení komunikace divadla směrem ke studentům Univerzity Pardubice. |
|
dc.format |
64 s. (94 595 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing kultury
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
divadlo
|
cs |
dc.subject |
Východočeské divadlo Pardubice
|
cs |
dc.subject |
Univerzita Pardubice
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
culture marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
theatre
|
en |
dc.subject |
Východočeské divadlo Pardubice
|
en |
dc.subject |
University of Pardubice
|
en |
dc.title |
Komunikace Východočeského divadla Pardubice ke studentům Univerzity Pardubice |
|
dc.title.alternative |
Comminucation of Východočeské divadlo Pardubice to Students of University of Pardubice |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kamas, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the function of marketing in the cultural system with a par-ticular focus on theatre. The first part of the thesis defines theoretical knowledge from marketing, marketing mix, and theatre. At first, the practical part of the thesis is focusing on a charakteristic of Východočeské divadlo Pardubice. The second part is focusing on a processing of the questionaire results. The research results serve as a proposal of the solution for a communication improvement from the theatre to students of the Uni-versity of Pardubice. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53272
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account