Morální aspekty reklam vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Morální aspekty reklam vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Morální aspekty reklam vybrané společnosti
Author: Hábová, Zuzana
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Obsah bakalářské práce navazuje v teoretické části na rešerši literatury přímo spjaté s oblastí reklamy a marketingu, vysvětluje pojmy jako etika a morálka, a pomáhá čtenářům seznámit se s problematikou definicí. Vysvětluje, nakolik je důležité dbát na morální a etickou stranu reklamy, vnímání reklamy respondenty, jaké jsou způsoby interpretace reklamy a za jakých podmínek. Praktická část této práce obsahuje kvalitativní výzkum formou několika rozhovorů, přičemž rozhovory se týkají vnímání společnosti Home Credit a.s., její komunikace se zákazníky, komunikace pomocí reklam, sdělení sociálních a morálních apelů v reklamách a budování značky na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45598
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 53310


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hábová_2019_dp.zip 1.431Mb application/zip View/Open None
hábová_2019_op.pdf 617.4Kb PDF View/Open None
hábová_2019_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account