dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Hábová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:33Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:33Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45598
|
|
dc.description.abstract |
Obsah bakalářské práce navazuje v teoretické části na rešerši literatury přímo spjaté s oblastí reklamy a marketingu, vysvětluje pojmy jako etika a morálka, a pomáhá čtenářům seznámit se s problematikou definicí. Vysvětluje, nakolik je důležité dbát na morální a etickou stranu reklamy, vnímání reklamy respondenty, jaké jsou způsoby interpretace reklamy a za jakých podmínek. Praktická část této práce obsahuje kvalitativní výzkum formou několika rozhovorů, přičemž rozhovory se týkají vnímání společnosti Home Credit a.s., její komunikace se zákazníky, komunikace pomocí reklam, sdělení sociálních a morálních apelů v reklamách a budování značky na trhu. |
|
dc.format |
84 s (120 254 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
morálka
|
cs |
dc.subject |
aspekty
|
cs |
dc.subject |
apely
|
cs |
dc.subject |
TV spot
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.subject |
morality
|
en |
dc.subject |
aspects
|
en |
dc.subject |
appeals
|
en |
dc.subject |
TV spot
|
en |
dc.title |
Morální aspekty reklam vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Moral Aspects of the Ads of the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis follows in the theoretical part to the literature connected to area of advertising and marketing, explains the terms as ethics, morality and helps the readers familiarize with the problematic of definitions. Explains, how important is to pay attention to moral and ethics side of advertising, perception of advertisement with respondents, and explains also the methods of the interpretation of the advertisement and its conditions. The practical part of the thesis contains the qualitative research and is based on interviews. The interviews bear on the perception of the company Home Credit a.s. and its communi-cation with customers, communication using advertising, the moral and social messages which contains the advertising and the brand building at the market. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53310
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|