Využití PR v rámci interní komunikace firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití PR v rámci interní komunikace firmy |
Author: |
Lajczyková, Adéla
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Teoretická část bakalářské práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti public relations a interní komunikace. A zaměřuje se na jednotlivé nástroje PR. Praktická část práce vychází z teoretických poznatků a zaměřuje se na analýzu nástrojů PR ve vybrané společnosti. Cílem této bakalářské práce je popsat současný stav interní komunikace a zhodnotit PR aktivity firmy. V dotazníkovém šetření zjistit, jak tento způsob komunikace vnímají řádoví zaměstnanci firmy a následně podat návrh pro zlepšení interních PR aktivit ve zvolené firmě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45600
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
53314
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account