Využití PR v rámci interní komunikace firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Lajczyková, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:33Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:33Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45600
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část bakalářské práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti public relations a interní komunikace. A zaměřuje se na jednotlivé nástroje PR. Praktická část práce vychází z teoretických poznatků a zaměřuje se na analýzu nástrojů PR ve vybrané společnosti. Cílem této bakalářské práce je popsat současný stav interní komunikace a zhodnotit PR aktivity firmy. V dotazníkovém šetření zjistit, jak tento způsob komunikace vnímají řádoví zaměstnanci firmy a následně podat návrh pro zlepšení interních PR aktivit ve zvolené firmě. |
|
dc.format |
61 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
eventy
|
cs |
dc.subject |
Public relations
|
en |
dc.subject |
internal communications
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
events
|
en |
dc.title |
Využití PR v rámci interní komunikace firmy |
|
dc.title.alternative |
PR in Internal Corporate Communication |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2019-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the bachelor thesis describes the basic definition of terms from public relations. And focuses on public relations tools. The practical part is based on the theoretical knowledge and focuses on the analysis of the public relations tools that are used in the company. The aim of the work is to describe the current situation of internal communication and evaluate individual PR activities in company. In the questionnaire survey find out how is this type of communication perceived by the company's employees and submit a proposal to improve internal PR activities in the company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53314
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account