Marketingová komunikace Českého biatlonu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace Českého biatlonu |
Author: |
Halberštádt, Karel
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Českého biatlonu. V teoretické části jsou vymezeny marketingová komunikace, integrovaná marketingová komunikace, komunikační kampaň, značka a další související pojmy, a to s důrazem na sportovní prostředí. Praktická část se skládá ze tří částí. Tou první je kvantitativní výzkum, online dotazník šířený mezi fanoušky Českého biatlonu. Druhou část představuje kvalitativní výzkum, individuální rozhovory se svazovými činovníky. Praktickou část uzavírá SWOT analýza. Poznatky z praktické části jsou zužitkovány v projektové části, ve které je navržena komunikační kampaň Českého biatlonu pro sezónu 2019/20. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45651
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
53376
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account