Marketingová komunikace Českého biatlonu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Českého biatlonu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace Českého biatlonu
Author: Halberštádt, Karel
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Českého biatlonu. V teoretické části jsou vymezeny marketingová komunikace, integrovaná marketingová komunikace, komunikační kampaň, značka a další související pojmy, a to s důrazem na sportovní prostředí. Praktická část se skládá ze tří částí. Tou první je kvantitativní výzkum, online dotazník šířený mezi fanoušky Českého biatlonu. Druhou část představuje kvalitativní výzkum, individuální rozhovory se svazovými činovníky. Praktickou část uzavírá SWOT analýza. Poznatky z praktické části jsou zužitkovány v projektové části, ve které je navržena komunikační kampaň Českého biatlonu pro sezónu 2019/20.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45651
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53376


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
halberštádt_2019_dp.pdf 2.711Mb PDF View/Open None
halberštádt_2019_op.pdf 466.6Kb PDF View/Open None
halberštádt_2019_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account