dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Halberštádt, Karel
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45651
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Českého biatlonu. V teoretické části jsou vymezeny marketingová komunikace, integrovaná marketingová komunikace, komunikační kampaň, značka a další související pojmy, a to s důrazem na sportovní prostředí. Praktická část se skládá ze tří částí. Tou první je kvantitativní výzkum, online dotazník šířený mezi fanoušky Českého biatlonu. Druhou část představuje kvalitativní výzkum, individuální rozhovory se svazovými činovníky. Praktickou část uzavírá SWOT analýza. Poznatky z praktické části jsou zužitkovány v projektové části, ve které je navržena komunikační kampaň Českého biatlonu pro sezónu 2019/20. |
|
dc.format |
94 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
sport
|
cs |
dc.subject |
biatlon
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
integrated marketing communications
|
en |
dc.subject |
communication cam-paign
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
sport
|
en |
dc.subject |
biathlon
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace Českého biatlonu |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of Czech Biathlon |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with marketing communications of Czech Biathlon. In the theoretical part, marketing communications, integrated marketing communications, communication campaign, brand and related terms are defined, with an emphasis on the sport environment. The practical part consists of three parts. The first one is a quantitative research, an online questionnaire distributed to fans of the Czech Biathlon. The second part presents qualitative research, individual interviews with Czech Biathlon Union´s officials. The practical part is concluded with SWOT analysis. The findings from the practical part are used in the project part, in which the communication campaign of the Czech Biathlon for the season 2019/20 is designed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53376
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-17 |
|