Marketingová komunikace Českého biatlonu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Českého biatlonu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Halberštádt, Karel
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45651
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Českého biatlonu. V teoretické části jsou vymezeny marketingová komunikace, integrovaná marketingová komunikace, komunikační kampaň, značka a další související pojmy, a to s důrazem na sportovní prostředí. Praktická část se skládá ze tří částí. Tou první je kvantitativní výzkum, online dotazník šířený mezi fanoušky Českého biatlonu. Druhou část představuje kvalitativní výzkum, individuální rozhovory se svazovými činovníky. Praktickou část uzavírá SWOT analýza. Poznatky z praktické části jsou zužitkovány v projektové části, ve které je navržena komunikační kampaň Českého biatlonu pro sezónu 2019/20.
dc.format 94 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject integrovaná marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject značka cs
dc.subject sport cs
dc.subject biatlon cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject integrated marketing communications en
dc.subject communication cam-paign en
dc.subject brand en
dc.subject sport en
dc.subject biathlon en
dc.title Marketingová komunikace Českého biatlonu
dc.title.alternative Marketing Communication of Czech Biathlon
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with marketing communications of Czech Biathlon. In the theoretical part, marketing communications, integrated marketing communications, communication campaign, brand and related terms are defined, with an emphasis on the sport environment. The practical part consists of three parts. The first one is a quantitative research, an online questionnaire distributed to fans of the Czech Biathlon. The second part presents qualitative research, individual interviews with Czech Biathlon Union´s officials. The practical part is concluded with SWOT analysis. The findings from the practical part are used in the project part, in which the communication campaign of the Czech Biathlon for the season 2019/20 is designed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53376
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
halberštádt_2019_dp.pdf 2.711Mb PDF View/Open None
halberštádt_2019_op.pdf 466.6Kb PDF View/Open None
halberštádt_2019_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account