dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Kubín, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45667
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá tématem uvedení osobního elektrického automobilu na český trh, a to na modelovém příkladu Hyundai Kona Electric. Trh s elektrickými automobily je v jistých ohledech specifický, tudíž bude provedena analýza zákazníků a potvrzení předpokladu že již v současnosti existuje druhá generace spotřebitelů těchto vozů využívající elektromobil jako jediný vůz v domácnosti/firmě. Současně tato práce přichází s návrhy a doporučeními pro uvedení elektrického vozu Hyundai Kona Electric na český trh. Struktura práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část se zaměřuje na marketingový mix v automobilovém průmyslu, trh, spotřebitelské chování a environmentální marketing. Praktická část se věnuje detailní analýze automobilového odvětví v České republice, trhu s alternativními pohony, rozboru consumer insight dat z dotazníkového šetření, představení klíčových vlastností modelu Hyundai Kona Electric, přehledu konkurentů a přímému srovnání s nimi. V poslední projektové části se autor práce zaměřuje na návrhy a doporučení pro komunikaci modelu Kona Electric na českém trhu v návaznosti na výsledky produktového srovnání a dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
116 s. (192 425 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
elektromobilita
|
cs |
dc.subject |
Hyundai
|
cs |
dc.subject |
alternativní pohony
|
cs |
dc.subject |
Kona Electric
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
electric mobility
|
en |
dc.subject |
Hyundai
|
en |
dc.subject |
alternative powertrains
|
en |
dc.subject |
Kona Electric
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Uvedení osobního elektrického automobilu na český trh |
|
dc.title.alternative |
Introduction of Electric Passenger Car onto the Czech Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the analysis of the introduction of the electric passenger car Hyundai Kona Electric onto the Czech market. The electricity market with any kind of vehicle is specific in some perspectives, thus the focus is on the customer analysis and the effort to confirm the conjecture that there is already a second generation of electric vehicles consumers. At the same time, the thesis comes with a proposal and recommendation for the smooth launch of the Hyundai Kona Electric onto the Czech market. The work structure is divided into several parts. The theoretical part focuses on marketing mix in automotive industry, market, consumer behavior and environmental marketing. The analytical part is devoted to detailed analysis of the Czech automotive industry, the market of alternative powertrains, analysis of consumer insight based on the conducted survey, introduction of key features of the Hyundai Kona Electric model, a list of competitors and direct comparison with them. In the last project part, the author focuses on suggestions and recommendations for communication of the Kona Electric on the Czech market depending on the results of the product comparison and the questionnaire survey. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53395
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|