Uvedení osobního elektrického automobilu na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uvedení osobního elektrického automobilu na český trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Kubín, Jan
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45667
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá tématem uvedení osobního elektrického automobilu na český trh, a to na modelovém příkladu Hyundai Kona Electric. Trh s elektrickými automobily je v jistých ohledech specifický, tudíž bude provedena analýza zákazníků a potvrzení předpokladu že již v současnosti existuje druhá generace spotřebitelů těchto vozů využívající elektromobil jako jediný vůz v domácnosti/firmě. Současně tato práce přichází s návrhy a doporučeními pro uvedení elektrického vozu Hyundai Kona Electric na český trh. Struktura práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část se zaměřuje na marketingový mix v automobilovém průmyslu, trh, spotřebitelské chování a environmentální marketing. Praktická část se věnuje detailní analýze automobilového odvětví v České republice, trhu s alternativními pohony, rozboru consumer insight dat z dotazníkového šetření, představení klíčových vlastností modelu Hyundai Kona Electric, přehledu konkurentů a přímému srovnání s nimi. V poslední projektové části se autor práce zaměřuje na návrhy a doporučení pro komunikaci modelu Kona Electric na českém trhu v návaznosti na výsledky produktového srovnání a dotazníkového šetření.
dc.format 116 s. (192 425 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject elektromobilita cs
dc.subject Hyundai cs
dc.subject alternativní pohony cs
dc.subject Kona Electric cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject electric mobility en
dc.subject Hyundai en
dc.subject alternative powertrains en
dc.subject Kona Electric en
dc.subject competition en
dc.subject communication en
dc.title Uvedení osobního elektrického automobilu na český trh
dc.title.alternative Introduction of Electric Passenger Car onto the Czech Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the analysis of the introduction of the electric passenger car Hyundai Kona Electric onto the Czech market. The electricity market with any kind of vehicle is specific in some perspectives, thus the focus is on the customer analysis and the effort to confirm the conjecture that there is already a second generation of electric vehicles consumers. At the same time, the thesis comes with a proposal and recommendation for the smooth launch of the Hyundai Kona Electric onto the Czech market. The work structure is divided into several parts. The theoretical part focuses on marketing mix in automotive industry, market, consumer behavior and environmental marketing. The analytical part is devoted to detailed analysis of the Czech automotive industry, the market of alternative powertrains, analysis of consumer insight based on the conducted survey, introduction of key features of the Hyundai Kona Electric model, a list of competitors and direct comparison with them. In the last project part, the author focuses on suggestions and recommendations for communication of the Kona Electric on the Czech market depending on the results of the product comparison and the questionnaire survey.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53395
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
kubín_2019_dp.pdf 8.959Mb PDF View/Open None
kubín_2019_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
kubín_2019_vp.doc 511.4Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account