Marketingová komunikace organizace Za Obzor
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace organizace Za Obzor |
Author: |
Machová, Linda
|
Advisor: |
Harantová, Lenka
|
Abstract:
|
Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně s cílem zkvalitnění komunikace směrem k zákazníkům cílové skupiny Za Obzor. Konkrétně se zaměřuje na jednotlivé nástroje současné marketingové komunikace. Teoretická část práce definuje marketing obecně, zabývá se také popisem marketingových aktivit ve vzdělávacích institucích a uvádí tato specifika. Věnuje se výzkumným metodám, které jsou využity dále v práci. Praktická část před-stavuje sdružení instruktorů zážitkové pedagogiky Za Obzor, její tým a nabízené služby. Věnuje se také srovnání s konkurencí na poli volnočasových aktivit v okolních regionech. Praktická část je navrhnuta v závislosti na výsledky marketingového výzkumu, zaměřeného na jednotlivé cílové skupiny zákazníků. Obsahuje návrh komunikační strategie, včetně návrhu časového harmonogramu a rozpočtu, stejně jako možná rizika spjatá s implementací této strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45669
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
53398
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account