Virální marketing v pivovarnickém průmyslu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Virální marketing v pivovarnickém průmyslu |
Author: |
Mlýnek, Adam
|
Advisor: |
Štarchoň, Peter
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku virálního marketingu a jeho následnou aplikací v rámci pivovarnických kampaních. V diplomové práci budou nejprve představeny nezbytná teoretická východiska virálního marketingu. Na tento díl práce naváže praktická část, která se bude věnovat komparaci vybraných virálních video kampaní zaměřených na pivovarnický průmysl. Součástí této kapitoly je marketingový výzkum, který zkoumá klíčové faktory jednotlivých kampaní mezi širokou veřejností. V závěrečné, projektové, části bude vypracován fiktivní návrh kampaně využívající virálních prvků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45671
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
53413
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account