Virální marketing v pivovarnickém průmyslu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Virální marketing v pivovarnickém průmyslu

Show full item record

No preview available
Title: Virální marketing v pivovarnickém průmyslu
Author: Mlýnek, Adam
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku virálního marketingu a jeho následnou aplikací v rámci pivovarnických kampaních. V diplomové práci budou nejprve představeny nezbytná teoretická východiska virálního marketingu. Na tento díl práce naváže praktická část, která se bude věnovat komparaci vybraných virálních video kampaní zaměřených na pivovarnický průmysl. Součástí této kapitoly je marketingový výzkum, který zkoumá klíčové faktory jednotlivých kampaní mezi širokou veřejností. V závěrečné, projektové, části bude vypracován fiktivní návrh kampaně využívající virálních prvků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45671
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53413


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
mlýnek_2019_dp.pdf 5.799Mb PDF View/Open None
mlýnek_2019_op.doc 514.9Kb Unknown View/Open None
mlýnek_2019_vp.pdf 480.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account