Spotřebitelské chování generace Y
Show full item record
No preview available
Title:
|
Spotřebitelské chování generace Y |
Author: |
Vajglová, Simona
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Diplomová práce zkoumá spotřebitelské chování generace Y (mileniálů) při nákupu smartphonu. Dále zkoumá vnímání značky Samsung mileniály. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy důležité pro porozumění dané problematice. Praktická část bude věnována výzkumu spotřebitelského chování generace Y a jejího vnímání značky Samsung. Na základě získaných poznatků z praktické části budou zodpovězeny výzkumné otázky. V projektové části pak bude vytvořena komunikační kampaň pro společnost Samsung zaměřená na generaci Y. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45695
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
53439
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account