Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti
Author: Vilímková, Michaela
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce vznikla ve spolupráci se společností Region Slovácko, která je jednou z působících organizací v této destinaci. Cílem je vytvořit marketingovou (komunikační) strategii destinace Slovácko na základě výsledků dotazníkového šetření členů společnosti i široké veřejnosti. Práce je rozdělena na tři části. První, teoretická část, přibližuje problema-tiku destinačního managementu. Praktická část popisuje Destinační společnost Slovácko, dále obsahuje výsledky primárního šetření a SWOT analýzu. Projektová část obsahuje ná-vrh marketingové (komunikační) strategie destinace Slovácko.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45696
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 53440


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vilímková_2019_dp.pdf 4.182Mb PDF View/Open None
vilímková_2019_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
vilímková_2019_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account