Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Vilímková, Michaela
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45696
dc.description.abstract Diplomová práce vznikla ve spolupráci se společností Region Slovácko, která je jednou z působících organizací v této destinaci. Cílem je vytvořit marketingovou (komunikační) strategii destinace Slovácko na základě výsledků dotazníkového šetření členů společnosti i široké veřejnosti. Práce je rozdělena na tři části. První, teoretická část, přibližuje problema-tiku destinačního managementu. Praktická část popisuje Destinační společnost Slovácko, dále obsahuje výsledky primárního šetření a SWOT analýzu. Projektová část obsahuje ná-vrh marketingové (komunikační) strategie destinace Slovácko.
dc.format 95 stran
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject destinační management cs
dc.subject marketing destinace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační stra-tegie cs
dc.subject destination management en
dc.subject marketing of destination en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communica-tion strategy en
dc.title Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti
dc.title.alternative Marketing (communication) Destination Strategy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated The diploma thesis has started with cooperation with company Region Slovacko which is one of the organizations operating in this destination. The aim of the thesis is to create mar-keting (communication) strategy of Slovacko destination based on primary surveys of members and public. The diploma thesis is divided to three parts. The first theoretical part describes issues of destination management. The practical part contains the results of prima-ry surveys and SWOT analysis and the project part contains a proposal of marketing com-munication strategy for Slovacko destination.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53440
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
vilímková_2019_dp.pdf 4.182Mb PDF View/Open None
vilímková_2019_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
vilímková_2019_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account