Vliv interkulturních faktorů v obchodním jednání Čechů a Italů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv interkulturních faktorů v obchodním jednání Čechů a Italů |
Author: |
Bergerová, Lucie
|
Advisor: |
Weberová, Dagmar
|
Abstract:
|
Celý svět je malá vesnice, říká jedno staré italské přísloví. Na individuální úrovni je to jistě pravda, neboť spoustu vlastností či modelů chování mají lidé na celém světě identických. Lze však toto tvrzení považovat za dogma aplikovatelné na jakoukoliv situaci? Je možné toto tvrzení přijmout jako platné pravidlo i na poli mezinárodního obchodování či komunikace? Každý národ má prokazatelně svá specifika, mentalitu, vnímání, jazyk či prosazování sebe sama, odpověď je tudíž jednoznačná a jakékoliv generalizování na poli mezikulturní komunikace je naprosto nemyslitelné. Ústředním tématem diplomové práce bude zaměření na česko-italskou komunikaci, přičemž cílem práce bude na základě výsledků primárního výzkumu zjistit, jak kulturní rozdíly mezi Českou republikou a Itálií ovlivňují společná vyjednávání, jaké bariéry se v komunikaci projevují a lze-li tyto bariéry trvale eliminovat. Po identifikaci problému bude navrženo řešení ve formě vzdělávacího workshopu, jehož posláním bude vzájemné přiblížení obou kultur. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45700
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
53446
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account