Marketingová a komunikační strategie pro nově vznikající cukrářskou výrobnu s kavárnou

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová a komunikační strategie pro nově vznikající cukrářskou výrobnu s kavárnou

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová a komunikační strategie pro nově vznikající cukrářskou výrobnu s kavárnou
Author: Nováčková, Soňa
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro vstup nové firmy na trh v oblasti gastronomie. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část definuje základní pojmy související s tvorbou marketingové strategie a marketingem služeb. Praktická část charakterizuje projekt, analyzuje trh a konkurenci a následně vyhodnocuje uskutečněné výzkumy. Projektová část využívá poznatků výzkumů z praktické části diplomové práce, které následně aplikuje k vytvoření komunikačního plánu, charakterizuje cílové skupiny, definuje návrhy marketingové strategie a finálně celý projekt vyhodnocuje a uvádí, zda je vhodný k realizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45726
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53487


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
nováčková_2019_dp.pdf 2.889Mb PDF View/Open None
nováčková_2019_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
nováčková_2019_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account