Strategie uvedení nového produktu v rámci cestovního ruchu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Vašků, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45741
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření strategie nového produktu v rámci cestovního ruchu na území Pavlovských vrchů a Břeclavska s ohledem na udržitelný rozvoj, co nejmenší dopad na životní prostředí a komfort stálých obyvatel. Dílčími cíli pak jsou analýza současného stavu cestovního ruchu a analýza možností a potenciálu cestovního ruchu na zájmovém území. Úvodní část obsahuje teoretický rámec cestovního ruchu vypracovaný na základě odborné literatury, týkající se cestovního ruchu, marketingu, marketingových ko-munikací. Praktická část charakterizuje socioekonomické a přírodní poměry zájmové oblasti a analyzuje současnou situaci v oblasti cestovního ruchu. Dále analyzuje možnosti a potenciál, který zájmové území v oblasti cestovního ruchu nabízí. Pomocí kvalitativního a kvanti-tativního šetření jsou zodpovězeny otázky, které faktory nejvíce ovlivňují návštěvnost území v různých ročních obdobích. V projektové části je na základě získaných a analyzova-ných dat navržen projekt pro zvýšení návštěvnosti a image Pavlovských vrchů a Břeclavska, zaměřený na vybranou cílovou skupinu návštěvníků. |
|
dc.format |
106 s. (174 844) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
destinační management
|
cs |
dc.subject |
strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
turismus
|
cs |
dc.subject |
udržitelný cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
destination management
|
en |
dc.subject |
strategic marketing
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
sustainable tourism
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.title |
Strategie uvedení nového produktu v rámci cestovního ruchu |
|
dc.title.alternative |
Strategy of Launching of a New Product within the Tourism |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2019-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Main aim of the diploma thesis is creatin of a new product stratégy in tourism sector o nthe territory of Pavlovsky Hills and Breclav with a view to sustainable development, minimising impact on the environment and comfort of permanent inhabitants. The Subobjectives are analysis of the current state of tourism and analysis of the possibilities and po-tential of tourism in the area of interest. The Introductory part contains the theoretical framework of tourism, elaborated on the basis of specialized literature related to tourism anf marketing communications. The Practical part characterize the socioeconomic and natural conditions of the interest area and analyse the current situation in the field of tourism. Further there is analysis of possibilities and potential of the tourism in interest area. Thanks to qualitative and quantitative inquiry are answered questions which factors influence the most the attendance of territories in different seasons. In the project part, based on the data obtained and analysed, a project is designed to increase the attendance and image of Pavlovsky Hills and Breclav, focusing on the selected target audience. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53507
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account