Strategie uvedení nového produktu v rámci cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie uvedení nového produktu v rámci cestovního ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Vašků, Kamila
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45741
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření strategie nového produktu v rámci cestovního ruchu na území Pavlovských vrchů a Břeclavska s ohledem na udržitelný rozvoj, co nejmenší dopad na životní prostředí a komfort stálých obyvatel. Dílčími cíli pak jsou analýza současného stavu cestovního ruchu a analýza možností a potenciálu cestovního ruchu na zájmovém území. Úvodní část obsahuje teoretický rámec cestovního ruchu vypracovaný na základě odborné literatury, týkající se cestovního ruchu, marketingu, marketingových ko-munikací. Praktická část charakterizuje socioekonomické a přírodní poměry zájmové oblasti a analyzuje současnou situaci v oblasti cestovního ruchu. Dále analyzuje možnosti a potenciál, který zájmové území v oblasti cestovního ruchu nabízí. Pomocí kvalitativního a kvanti-tativního šetření jsou zodpovězeny otázky, které faktory nejvíce ovlivňují návštěvnost území v různých ročních obdobích. V projektové části je na základě získaných a analyzova-ných dat navržen projekt pro zvýšení návštěvnosti a image Pavlovských vrchů a Břeclavska, zaměřený na vybranou cílovou skupinu návštěvníků.
dc.format 106 s. (174 844)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject destinační management cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject turismus cs
dc.subject udržitelný cestovní ruch cs
dc.subject marketing cs
dc.subject projekt cs
dc.subject Tourism en
dc.subject destination management en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject tourism en
dc.subject sustainable tourism en
dc.subject marketing en
dc.subject project en
dc.title Strategie uvedení nového produktu v rámci cestovního ruchu
dc.title.alternative Strategy of Launching of a New Product within the Tourism
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated The Main aim of the diploma thesis is creatin of a new product stratégy in tourism sector o nthe territory of Pavlovsky Hills and Breclav with a view to sustainable development, minimising impact on the environment and comfort of permanent inhabitants. The Subobjectives are analysis of the current state of tourism and analysis of the possibilities and po-tential of tourism in the area of interest. The Introductory part contains the theoretical framework of tourism, elaborated on the basis of specialized literature related to tourism anf marketing communications. The Practical part characterize the socioeconomic and natural conditions of the interest area and analyse the current situation in the field of tourism. Further there is analysis of possibilities and potential of the tourism in interest area. Thanks to qualitative and quantitative inquiry are answered questions which factors influence the most the attendance of territories in different seasons. In the project part, based on the data obtained and analysed, a project is designed to increase the attendance and image of Pavlovsky Hills and Breclav, focusing on the selected target audience.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53507
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
vašků_2019_dp.pdf 5.892Mb PDF View/Open None
vašků_2019_op.doc 451Kb Unknown View/Open None
vašků_2019_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account