Budování značky zvolené firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Budování značky zvolené firmy |
Author: |
Kalábová, Radka
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Hlavním cílem diplomové práce je strategie budování značky v oblasti kultury. Stěžejní část výzkumu je zaměřena na současný komunikační mix značky, na hodnotu jejího produktu, analýzu sekundárních dat a interpretaci výsledků kvantitativního šetření a osobních rozhovorů. Teoretická část diplomové práce přináší stručný pohled do světa kultury, věnuje se značce, její filozofii a vizi a zásadám jejího budování. Závěrečnou projektovou části diplomové práce je návrh nové reklamní kampaně na budování značky a posílení její pozice na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45745
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
53513
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account