Budování značky zvolené firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Kalábová, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45745
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je strategie budování značky v oblasti kultury. Stěžejní část výzkumu je zaměřena na současný komunikační mix značky, na hodnotu jejího produktu, analýzu sekundárních dat a interpretaci výsledků kvantitativního šetření a osobních rozhovorů. Teoretická část diplomové práce přináší stručný pohled do světa kultury, věnuje se značce, její filozofii a vizi a zásadám jejího budování. Závěrečnou projektovou části diplomové práce je návrh nové reklamní kampaně na budování značky a posílení její pozice na trhu. |
|
dc.format |
117 (213 269) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
hodnota značky
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
strategické řízení značky
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand value
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
strategic brand management
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Budování značky zvolené firmy |
|
dc.title.alternative |
Brandbuilding of the Chosen Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2019-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this thesis is to develop a brand building strategy in the field of culture. The pivotal part of the research is focused on the current communication mix of the brand, the value of its product, an analysis of secondary data and an interpretation of the results of the quantitative research and personal interviews. The theoretical part of the thesis includes a brief insight into the world of culture, and examines the brand, its philosophy and vision, and the principles for building it. The final project part of the thesis consists of a proposal for a new advertising campaign for building the brand and strengthening its position on the market. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53513
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account