Budování značky zvolené firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky zvolené firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Kalábová, Radka
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45745
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je strategie budování značky v oblasti kultury. Stěžejní část výzkumu je zaměřena na současný komunikační mix značky, na hodnotu jejího produktu, analýzu sekundárních dat a interpretaci výsledků kvantitativního šetření a osobních rozhovorů. Teoretická část diplomové práce přináší stručný pohled do světa kultury, věnuje se značce, její filozofii a vizi a zásadám jejího budování. Závěrečnou projektovou části diplomové práce je návrh nové reklamní kampaně na budování značky a posílení její pozice na trhu.
dc.format 117 (213 269)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kultura cs
dc.subject značka cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject strategické řízení značky cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject culture en
dc.subject brand en
dc.subject brand value en
dc.subject brand building en
dc.subject strategic brand management en
dc.subject market research en
dc.subject communication mix en
dc.title Budování značky zvolené firmy
dc.title.alternative Brandbuilding of the Chosen Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated The main aim of this thesis is to develop a brand building strategy in the field of culture. The pivotal part of the research is focused on the current communication mix of the brand, the value of its product, an analysis of secondary data and an interpretation of the results of the quantitative research and personal interviews. The theoretical part of the thesis includes a brief insight into the world of culture, and examines the brand, its philosophy and vision, and the principles for building it. The final project part of the thesis consists of a proposal for a new advertising campaign for building the brand and strengthening its position on the market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53513
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
kalábová_2019_dp.pdf 3.580Mb PDF View/Open None
kalábová_2019_op.doc 456.5Kb Unknown View/Open None
kalábová_2019_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account