Title: | Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu |
Author: | Vo, Thi Nga |
ISBN: | 978-80-7454-905-2 |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/45898 |
Date: | 2010-07-14 |
Publisher: |
|
Page count: |
|
Availability: | Bez omezení |
Abstrakt:
Postoj zákazníků a jejich spokojenost ovlivňuje především kvalita konzumované služby, která vždy předchází zájmu zákazníků, který lze rychleji a přesněji zjistit s využitím Internetu. Je nezbytné věřit, že očekávání a zkušenosti zákazníků jsou naplněny nadšeným očekáváním. Prohlížením inspirativních technologických aplikací a cenových strategií více napomáhá sociální akceptaci v postoji zákazníků a zákaznické spokojenosti. Cílem těchto nástrojů je využít tento technologický model proto, aby se ušetřilo úsilí a výdaje, což vede ke komplikovaným i nekomplikovaným zážitkům. Posloupnost události obklopující kolaps zůstává v mnoha nastaveních nejistá. Mnoho výzkumníků navrhovalo určitá řešení, ale však jsou diskutabilní. Dalším, co je třeba zohlednit, je udržitelný hospodářský růst, zejména v hotelnictví a cestovním ruchu. Je možné poskytnout lepší kvalitu hotelových služeb v online prostředí a uplatnit sazby za pokoj, z toho důvodu jsou podmínky náročné. To může být výhodnou hnací silou, ale také se musí řešit minimální negativní dopad na zákaznický postoj a spokojenost zákazníků s luxusními hotely ve Vietnamu. Pomoci zvýšit návštěvnost s převážně dobrým výsledkem, by bylo velmi pozitivní a naléhavé.
Files | Size | Format | View | Description |
---|---|---|---|---|
vo_2020_teze.pdf | 1.931Mb |
View/ |
||
vo_2020_dp.pdf | 2.100Mb |
View/ |
None | |
vo_2020_op.pdf | 1.356Mb |
View/ |
None | |
vo_2020_vp.pdf | 735.1Kb |
View/ |
None |