dc.contributor.author |
Vo, Thi Nga
|
|
dc.date.accessioned |
2020-02-19T13:10:21Z |
|
dc.date.available |
2020-02-19T13:10:21Z |
|
dc.date.issued |
2010-07-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.isbn |
978-80-7454-905-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45898
|
|
dc.description.abstract |
Postoj zákazníků a jejich spokojenost ovlivňuje především kvalita konzumované služby, která vždy předchází zájmu zákazníků, který lze rychleji a přesněji zjistit s využitím Internetu. Je nezbytné věřit, že očekávání a zkušenosti zákazníků jsou naplněny nadšeným očekáváním. Prohlížením inspirativních technologických aplikací a cenových strategií více napomáhá sociální akceptaci v postoji zákazníků a zákaznické spokojenosti. Cílem těchto nástrojů je využít tento technologický model proto, aby se ušetřilo úsilí a výdaje, což vede ke komplikovaným i nekomplikovaným zážitkům. Posloupnost události obklopující kolaps zůstává v mnoha nastaveních nejistá. Mnoho výzkumníků navrhovalo určitá řešení, ale však jsou diskutabilní. Dalším, co je třeba zohlednit, je udržitelný hospodářský růst, zejména v hotelnictví a cestovním ruchu. Je možné poskytnout lepší kvalitu hotelových služeb v online prostředí a uplatnit sazby za pokoj, z toho důvodu jsou podmínky náročné. To může být výhodnou hnací silou, ale také se musí řešit minimální negativní dopad na zákaznický postoj a spokojenost zákazníků s luxusními hotely ve Vietnamu. Pomoci zvýšit návštěvnost s převážně dobrým výsledkem, by bylo velmi pozitivní a naléhavé. |
|
dc.format |
42 |
|
dc.format.extent |
116 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
cs |
dc.rights |
Bez omezení |
cs |
dc.subject |
Postoj zákazníků
|
cs |
dc.subject |
věrnost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
luxusní hotely
|
cs |
dc.subject |
kvalita služeb
|
cs |
dc.subject |
Customer attitude
|
en |
dc.subject |
Customer loyalty
|
en |
dc.subject |
Customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
Luxury hotel
|
en |
dc.subject |
Service quality
|
en |
dc.title |
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu |
cs |
dc.title.alternative |
Customer attitude and customer satisfaction towards luxury hotels in Vietnam |
en |
dc.type |
disertační práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kučerová, Jana |
|
dc.contributor.referee |
Tučková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2020-02-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
On account of customer attitude (CA) and customer satisfaction (CS) through service quality, it is always one step ahead of customers, yet they get faster and more accurate with practice over the Internet. It is essential to believe that customers' expectation and experience are all about being excited about something. Seeing inspiring technology applications and pricing strategies helps a more social acceptance on CA and CS. The recent tools aim to reserve that pattern by using technology to make saving effortless as well as spending, resulting in both complicated and uncomplicated pleasures. The sequence of the event surrounding the collapse remains uncertain in many settings. Many researchers have proposed solutions, but they are debatable. Further, sustainable economic growth must be taken into consideration, especially in the hotel and tourism service. It is possible to serve better hotel' service quality in the online environment and room rate practice, hence the conditions are challenging. It can be the driving majors to record benefits but also serious needing to address a minimum negative effect on CA and CS towards luxury hotels in Vietnam. Assisting to expand visitors in a largely peaceful outcome would highly be positive and imperative. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
|
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55564
|
|
dc.date.submitted |
2019-11-26 |
|
local.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
local.subject |
hotely
|
cs |
local.subject |
Vietnam
|
cs |
local.subject |
customers satisfaction
|
en |
local.subject |
hotels
|
en |
local.subject |
Vietnam
|
en |