[NEOBHÁJENO] Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání
Show full item record
No preview available
Title:
|
[NEOBHÁJENO] Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání |
Author: |
Vahalíková, Petra
|
Advisor: |
Pokrivčáková, Silvia
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce má výzkumný charakter a zabývá se využíváním grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání. Jejím cílem je zjištění zkušeností učitelů mateřských škol s využíváním komiksů a ilustrovaných pohádek v rámci počátečního osvojování cizího jazyka u dětí předškolního věku. Teoretická část představuje úvod do problematiky raného osvojování cizího jazyka u dětí předškolního věku, roli využití literárních textů a také vlivu obrazových informací při práci s textem. V praktické části jsem na základě zjištění z kvantitativního a kvalitativního designu a získaných dat od respondentů zpracovala analýzu výsledků a doporučení pro pedagogy, kteří se osvojováním cizího jazyka u předškolních dětí zabývají. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46040
|
Date:
|
2020-10-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav školní pedagogiky |
Discipline:
|
Pedagogika předškolního věku |
Grade for thesis and defense:
|
F
57361
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account