[NEOBHÁJENO] Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokrivčáková, Silvia
|
|
dc.contributor.author |
Vahalíková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:05Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:05Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46040
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce má výzkumný charakter a zabývá se využíváním grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání. Jejím cílem je zjištění zkušeností učitelů mateřských škol s využíváním komiksů a ilustrovaných pohádek v rámci počátečního osvojování cizího jazyka u dětí předškolního věku. Teoretická část představuje úvod do problematiky raného osvojování cizího jazyka u dětí předškolního věku, roli využití literárních textů a také vlivu obrazových informací při práci s textem. V praktické části jsem na základě zjištění z kvantitativního a kvalitativního designu a získaných dat od respondentů zpracovala analýzu výsledků a doporučení pro pedagogy, kteří se osvojováním cizího jazyka u předškolních dětí zabývají. |
|
dc.format |
87 s. (119 652) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rané osvojování cizího jazyka
|
cs |
dc.subject |
grafické příběhy
|
cs |
dc.subject |
akční výzkum
|
cs |
dc.subject |
early foreign language aquisition
|
en |
dc.subject |
graphic stories
|
en |
dc.subject |
action research
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Using graphic stories in the early acquisition of English as a foreign language |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2021-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis has a research character and deals with the use of graphic stories in the acquisition of English as a foreign language in preschool education. Its aim is to find out the experience of kindergarten teachers with the use of comics and illustrated fairy tales in the initial acquisition of a foreign language in preschool children. The theoretical part presents an introduction to the issue of early foreign language acquisition in preschool children, the role of the use of literary texts and the influence of pictorial information to retain textual information. In the practical part, based on conclusion from quantitative and qualitative designs and data obtained from respondents, I prepared an analysis of results and recommendations for teachers who deals with the acquisition of a foreign language in preschool children. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57361
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account