Komunikační strategie vznikající módní značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie vznikající módní značky

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie vznikající módní značky
Author: Krystýnová, Darina
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na navržení komunikační strategie pro vznikající módní značku. Teoretická část poskytuje základ pro vytvoření tohoto návrhu definováním pojmů souvisejících s fashion marketingem a jeho nástroji. Současně se zabývá nákupním chováním, značkou v rámci fashion odvětví a marketingovým výzkumem. Praktická část se pak věnuje představení vybrané vznikající módní značky, smíšenému výzkumu a konkurenční analýze, která je doplněna o Porterovu analýzu. Cílem projektové části je zpracování komunikační strategie zaměřené zejména na zvýšení povědomí o značce vycházející ze získaných poznatků o zákaznících cílového segmentu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46489
Date: 2021-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 58266


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
krystýnová_2021_dp.pdf 2.225Mb PDF View/Open None
krystýnová_2021_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
krystýnová_2021_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account