Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve firmě Auto Hlaváček
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Polová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T02:03:56Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:19Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4662
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je vypracována pro společnost Auto Hlaváček a.s. Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zvýšit prodej vozidel pomocí nástrojů marketingové komunikace. Součástí práce je analýza stávajícího stavu využívané marketingové komunikace firmou. Na základě výsledků analýz jsem vypracovala projekt marketingové komunikace, jehož hlavním cílem je udržet firmu v povědomí stávajících zákazníků a získání zákazníků nových. V závěru práce jsem vypracovaný projekt podrobila nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
109 s. |
cs |
dc.format.extent |
1662654 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009 |
|
dc.subject |
Prodej vozidel
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
Sale of cars
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.title |
Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve firmě Auto Hlaváček |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of Marketing Communication Utilization for the Increase of Car Sales in the Company Auto Hlaváček |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fejtová, Blanka |
|
dc.date.accepted |
2007-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis has been elaborated for the purposes of the Auto Hlaváček a.s. company. The principal purpose of its elaboration is the aim to increase the sale of cars by using the instruments of marketing communication. Part of this thesis is an analysis of the marketing communication tools used by the company. Using the analysis results I have elaborated a project of the marketing communication with the principal aim to keep the existing and to acquire new clients. This thesis concludes that I have analyzed the project from the point of view of cost and risk analyses. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6769
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account