dc.contributor.advisor |
Staňková, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Kovalčíková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:31Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:31Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46630
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce s názvem "Význam komunikace mezi školou a rodiči žáka se speciálními vzdělávacími potřebami" je napsána ve dvou částech. Teoretické a praktické. Teoretická část nás obeznamuje s terminologií, která se týká oblasti edukace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami, jako jsou metody a formy této edukace. Dále objasňuje pojem podpůrná opatření. Představuje instituce a legislativní ukotvení této oblasti vzdělávání a spolupráci školy s dalšími institucemi. Popisuje význam komunikace jako takové a dále vymezuje pojem komunikace mezi rodiči a školou a pedagogickou komunikaci. Na závěr nás seznamuje se specifiky komunikace s těmito žáky, jak v běžné třídě, tak ve speciální třídě. Praktická část popisuje výzkum, který je kvalitativního charakteru. Pro data potřebná k tomuto výzkumu byl zvolen polostrukturovaný rozhovor. Tento rozhovor byl následně zpracován při zvolení interpretativní fenomenologické analýzy-IPA. |
|
dc.format |
131 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
žák se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
dc.subject |
edukace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
dc.subject |
podpůrná opatření
|
cs |
dc.subject |
legislativní úpravy
|
cs |
dc.subject |
speciální třída
|
cs |
dc.subject |
běžná třída
|
cs |
dc.subject |
IPA
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
pupil with special educational needs
|
en |
dc.subject |
education of pupil with special educational needs
|
en |
dc.subject |
support measures
|
en |
dc.subject |
legislation
|
en |
dc.subject |
special class
|
en |
dc.subject |
common class
|
en |
dc.subject |
IPA-interpretative phenomenological analysis
|
en |
dc.title |
Význam komunikace mezi školou a rodiči žáka se speciálními vzdělávacími potřebami |
|
dc.title.alternative |
The Importance of Communication between Schools and Parents of Pupils with Special Educational Needs |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukešová, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2021-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor´s thesis entitled "The importance of communication between the school and the parents of a pupil with special educational needs." is written in two parts. Theoretical and practical. Theoretical part acquaints with terminology that relates to the field of education of pupils with special educational needs, such as methods and forms. It further clarifies the concept of support measures. It represents the institution and legislative anchoring of this area of education and cooperation of schools with other institutions. It describes the meaning of communication as such and further defines the concept communication between parents and school and pedagogical communication. Finally, he introduces us specifics of communication with those pupils both in the regular class and in the special class. Practical part describes research that is of a qualitative nature. For the data needed for this research was a semi-structured interview was chosen. This interview was subsequently processed at the time of the election interpretative phenomenological analysis-IPA. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
58530
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-29 |
|