Význam komunikace mezi školou a rodiči žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Show full item record
No preview available
Title:
|
Význam komunikace mezi školou a rodiči žáka se speciálními vzdělávacími potřebami |
Author: |
Kovalčíková, Petra
|
Advisor: |
Staňková, Iva
|
Abstract:
|
Bakalářská práce s názvem "Význam komunikace mezi školou a rodiči žáka se speciálními vzdělávacími potřebami" je napsána ve dvou částech. Teoretické a praktické. Teoretická část nás obeznamuje s terminologií, která se týká oblasti edukace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami, jako jsou metody a formy této edukace. Dále objasňuje pojem podpůrná opatření. Představuje instituce a legislativní ukotvení této oblasti vzdělávání a spolupráci školy s dalšími institucemi. Popisuje význam komunikace jako takové a dále vymezuje pojem komunikace mezi rodiči a školou a pedagogickou komunikaci. Na závěr nás seznamuje se specifiky komunikace s těmito žáky, jak v běžné třídě, tak ve speciální třídě. Praktická část popisuje výzkum, který je kvalitativního charakteru. Pro data potřebná k tomuto výzkumu byl zvolen polostrukturovaný rozhovor. Tento rozhovor byl následně zpracován při zvolení interpretativní fenomenologické analýzy-IPA. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46630
|
Date:
|
2021-01-27 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
A
58530
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account