Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance |
Author: |
Fojtů, Michaela
|
Advisor: |
Vydra, Radomír
|
Abstract:
|
Cílem této práce je provedení strategické analýzy soukromé strabologické ordinace s důrazem na klíčové faktory úspěchu a zvýšení konkurenceschopnosti. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, teoretická a praktická. Teoretická část shrnuje teoretické poznatky, které se týkají marketingových služeb a daných specifik marketingu zdravotnictví. Na začátku praktické části je představení oční ordinace a jejich služeb. Dále je zaměřena na analýzu prostředí ordinace. Cílem praktické části byla aplikace zvolených analytických metod na zhodnocení situace vybraného zdravotnického zařízení. Analýza vnějšího pro-středí byla provedena pomocí metod SLEPT analýzy. Klíčové faktory úspěchu zdravotnic-kého zařízení byly analyzovány metodami 7S faktorů podle McKinsey. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46658
|
Date:
|
2021-01-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management ve zdravotnictví |
Grade for thesis and defense:
|
E
58588
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account