Návrh marketingového plánu pro multifunkční cvičební pomůcku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vydra, Radomír
|
|
dc.contributor.author |
Valeš, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:33Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:33Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46674
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této diplomové práce je návrh projektu marketingové strategie pro inovativní multifunkční cvičební pomůcku. Teoretická část je rešerší odborné literatury z oblasti marketingu a přináší tak důležité poznatky, které jsou obsaženy v této práci. V praktické části je teorie využita k analýze tržního prostředí, ve kterém se vyskytujeme. V poslední části je prezentován návrh marketingové strategie na základě získaných informací z provedených analýz SWOT, PESTLE, hodnotový canvas a produktový benchmarking. Na závěr je návrh podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
89 stran |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingová analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
hodnotový canvas
|
cs |
dc.subject |
produktový benchmarking
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
Marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
SWOT
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.subject |
value added canvas
|
en |
dc.subject |
product benchmarking
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.title |
Návrh marketingového plánu pro multifunkční cvičební pomůcku |
|
dc.title.alternative |
The Project Draft of Marketing Strategy for a Multifunctional Workout Tool |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Klapalová, Alena |
|
dc.date.accepted |
2021-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to draft the project of the marketing strategy for an innovative multifunctional workout tool. The content of the theoretical part is a literature review in the field of marketing, and therefore provides a valuable source of information contemplated in this thesis. In the practical part, the theoretical knowledge is applied in order to analyze the marketing environment in which we operate. In the final part, we present our draft of the marketing strategy. The draft is based on the data obtained from the conducted analysis, using the canvas model of analysis SWOT, PESTLE, alue added canvas, and product benchmarking. In the conclusion of the thesis, the draft is subjected to the cost, marketing timing, and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.identifier.stag |
58622
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-06-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account