Návrh marketingového plánu pro multifunkční cvičební pomůcku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingového plánu pro multifunkční cvičební pomůcku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydra, Radomír
dc.contributor.author Valeš, Jiří
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:33Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:33Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46674
dc.description.abstract Předmětem této diplomové práce je návrh projektu marketingové strategie pro inovativní multifunkční cvičební pomůcku. Teoretická část je rešerší odborné literatury z oblasti marketingu a přináší tak důležité poznatky, které jsou obsaženy v této práci. V praktické části je teorie využita k analýze tržního prostředí, ve kterém se vyskytujeme. V poslední části je prezentován návrh marketingové strategie na základě získaných informací z provedených analýz SWOT, PESTLE, hodnotový canvas a produktový benchmarking. Na závěr je návrh podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 89 stran
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová strategie cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject hodnotový canvas cs
dc.subject produktový benchmarking cs
dc.subject produkt cs
dc.subject Marketing strategy en
dc.subject marketing analysis en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject SWOT en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject value added canvas en
dc.subject product benchmarking en
dc.subject product en
dc.title Návrh marketingového plánu pro multifunkční cvičební pomůcku
dc.title.alternative The Project Draft of Marketing Strategy for a Multifunctional Workout Tool
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Klapalová, Alena
dc.date.accepted 2021-06-23
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to draft the project of the marketing strategy for an innovative multifunctional workout tool. The content of the theoretical part is a literature review in the field of marketing, and therefore provides a valuable source of information contemplated in this thesis. In the practical part, the theoretical knowledge is applied in order to analyze the marketing environment in which we operate. In the final part, we present our draft of the marketing strategy. The draft is based on the data obtained from the conducted analysis, using the canvas model of analysis SWOT, PESTLE, alue added canvas, and product benchmarking. In the conclusion of the thesis, the draft is subjected to the cost, marketing timing, and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management ve zdravotnictví cs
dc.identifier.stag 58622
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
valeš_2021_dp.pdf 1.514Mb PDF View/Open None
valeš_2021_op.docx 27.07Kb Unknown View/Open None
valeš_2021_vp.pdf 801.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account