Projekt marketingové komunikace pro nově vznikající společnost

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pro nově vznikající společnost

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace pro nově vznikající společnost
Author: Klech, Filip
Advisor: Barešová, Petra
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci pro nově vznikající společnost. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která je rozdělena na část analytickou a projektovou. Teoretická část obsahuje východiska o marketingové komunikaci a komunikačních nástrojích získaná literární rešerší. V analytické části jsou analyzováni vybraní potenciální konkurenti a jejich aktivity na sociálních sítích a vnější faktory působící na společnost. Důležitou součástí je kvantitativní výzkum zaměřený na vnímání komunikačních nástrojů potenciálními cílovými skupinami společnosti a jejich spotřebitelské chování. Výsledky analýz byly následně využity jako východiska pro vytvoření projektu marketingové komunikace pro nově vznikající společnost. Projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46683
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 58638


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
klech_2021_dp.pdf 5.182Mb PDF View/Open None
klech_2021_op.docx 24.61Kb Unknown View/Open None
klech_2021_vp.docx 25.11Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account