Projekt marketingové komunikace pro nově vznikající společnost

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pro nově vznikající společnost

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Klech, Filip
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:33Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:33Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46683
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci pro nově vznikající společnost. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která je rozdělena na část analytickou a projektovou. Teoretická část obsahuje východiska o marketingové komunikaci a komunikačních nástrojích získaná literární rešerší. V analytické části jsou analyzováni vybraní potenciální konkurenti a jejich aktivity na sociálních sítích a vnější faktory působící na společnost. Důležitou součástí je kvantitativní výzkum zaměřený na vnímání komunikačních nástrojů potenciálními cílovými skupinami společnosti a jejich spotřebitelské chování. Výsledky analýz byly následně využity jako východiska pro vytvoření projektu marketingové komunikace pro nově vznikající společnost. Projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 128 s., 44 s. p. (219 343 zn.)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject online marketingová komunikace cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Social Media en
dc.subject Online Marketing Communication en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.title Projekt marketingové komunikace pro nově vznikající společnost
dc.title.alternative Project of Marketing Communication for the Establish Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2021-06-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on marketing communication for the establish company. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part, which is divided into analytical and project part. The teoretical part contains the basis of marketing communication and communication tools obtained by literary research. The analytical part analyzes selected potential competitors and their social media activities and external factors affecting the operation of the company. An important part is a quantitative research aimed to identify the perception of communication tools by potential company target groups and their consumer bahavior. The results of the analyzes and the questionnaire were used as basis for creating a marketing communication project for the establish company. The project was subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58638
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
klech_2021_dp.pdf 5.182Mb PDF View/Open None
klech_2021_op.docx 24.61Kb Unknown View/Open None
klech_2021_vp.docx 25.11Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account