Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané společnosti
Author: Častulíková, Michaela
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této diplomové práce je projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané společnosti, která se zabývá prodejem potravin a smíšeného zboží v maloobchodě. V rámci řešení bylo použito analýzy současného využití sociálních sítí společnosti a analýzy využití sociálních sítí konkurenčních společností. Z těchto dvou analýz byla zpracována SWOT analýza, která byla výchozím bodem pro projektovou část práce. V projektové části byly stanoveny vhodné sociální sítě, na jejichž správu by se měla společnost zaměřit, a také byla navržena komunikační strategie. Navržené řešení bylo podrobeno časové, nákladové a rizikové analýze. Výsledky této práce umožňují společnosti využít co nejefektivnější zvolené sociální sítě ke své propagaci za co nejkratší časový úsek s co nejnižšími náklady.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46697
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: E 58656


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
častulíková_2021_dp.pdf 4.509Mb PDF View/Open None
častulíková_2021_op.pdf 788.1Kb PDF View/Open None
častulíková_2021_vp.docx 32.58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account