Projekt využití sociálních sítích pro marketingové účely ve vybrané firmě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt využití sociálních sítích pro marketingové účely ve vybrané firmě |
Author: |
Hájková, Zuzana
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Tato práce se zabývá využitím sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě, která se specializuje na výrobu kvalitních a designových čokolád a pralinek. Teoretické poznatky získané v první části práce a informace získané z provedených analýz firmy a její konkurence jsou následně využity při zpracování projektu, který zefektivňuje marketing na sociálních sítích. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46700
|
Date:
|
2021-01-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Grade for thesis and defense:
|
B
58659
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account