Projekt vytvoření internetového obchodu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt vytvoření internetového obchodu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt vytvoření internetového obchodu
Author: Kučmínová, Žaneta
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhu internetového obchodu pro Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část diplomové práce se zabývá definováním on-line marketingu, procesem tvorby webu a popisem jednotlivých přístupů k analyzování webových stránek. V poslední části teorie jsou popsány povinné údaje a certifikace e-shopu a etického chování v on-line podnikání. V praktické části diplomové práce byla představena Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně a provedena analýza webových stránek be.utb.cz a jejich návštěvnosti. Následuje vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na analýzu současného stavu showroomu a ze zjištěných dat byla navrhnutá SWOT analýza. Navržené řešení obsahuje podrobný návrh na vypracování projektu návrhu internetového obchodu pro UTB. Součásti projektové části byla vytvořena nákladová analýza, časový harmonogram a analýza rizik. Na základě zjištěných skutečností je možné vytvořit nový univerzitní e-shop, který bude přínosem jak pro studenty, tak i pro univerzitu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46704
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: B 58664


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kučmínová_2021_dp.pdf 4.834Mb PDF View/Open None
kučmínová_2021_op.docx 24.29Kb Unknown View/Open None
kučmínová_2021_vp.docx 24.57Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account