Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Daňová, Radka
|
|
dc.contributor.author |
Štoplová, Lydie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:37Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:37Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46757
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Svět plodů. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je zpracována na základě odborné literatury a jsou v ní popsány jednotlivé prvky marketingového mixu a SWOT analýza. V praktické části je představena společnost Svět plodů a jsou zde rozebrány jednotlivé prvky marketingového mixu. Dále je praktická část zaměřena na hodnocení konkurence společnosti a obsahuje vypracovanou SWOT analýzu. Na základě zjištěných výsledků jsou navržena doporučení pro společnost Svět plodů. |
|
dc.format |
68 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
place
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Marketing Mix Analysis in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2021-06-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is focused on the marketing mix of the company Svět plodů. The bachelor's thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part is based on professional literature and it describes the individual elements of the marketing mix and SWOT analysis. In the practical part, the company Svět plodů is introduced and the individual elements of the marketing mix are analyzed. Furthermore, the practical part is focused on the evaluation of the company's competition and contains a developed SWOT analysis. Based on the results, recommendations are given for the company Svět plodů. |
|
dc.description.department |
Ústav financí a účetnictví |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58764
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2021-06-09 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account