Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Daňová, Radka
dc.contributor.author Štoplová, Lydie
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:37Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:37Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46757
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Svět plodů. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je zpracována na základě odborné literatury a jsou v ní popsány jednotlivé prvky marketingového mixu a SWOT analýza. V praktické části je představena společnost Svět plodů a jsou zde rozebrány jednotlivé prvky marketingového mixu. Dále je praktická část zaměřena na hodnocení konkurence společnosti a obsahuje vypracovanou SWOT analýzu. Na základě zjištěných výsledků jsou navržena doporučení pro společnost Svět plodů.
dc.format 68 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject place en
dc.subject promotion en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Marketing Mix Analysis in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2021-06-30
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is focused on the marketing mix of the company Svět plodů. The bachelor's thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part is based on professional literature and it describes the individual elements of the marketing mix and SWOT analysis. In the practical part, the company Svět plodů is introduced and the individual elements of the marketing mix are analyzed. Furthermore, the practical part is focused on the evaluation of the company's competition and contains a developed SWOT analysis. Based on the results, recommendations are given for the company Svět plodů.
dc.description.department Ústav financí a účetnictví
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58764
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2021-06-09


Files in this item

Files Size Format View Description
štoplová_2021_dp.pdf 2.197Mb PDF View/Open None
štoplová_2021_op.docx 25.92Kb Unknown View/Open None
štoplová_2021_vp.docx 31.18Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account