Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti |
Author: |
Štoplová, Lydie
|
Advisor: |
Daňová, Radka
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Svět plodů. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je zpracována na základě odborné literatury a jsou v ní popsány jednotlivé prvky marketingového mixu a SWOT analýza. V praktické části je představena společnost Svět plodů a jsou zde rozebrány jednotlivé prvky marketingového mixu. Dále je praktická část zaměřena na hodnocení konkurence společnosti a obsahuje vypracovanou SWOT analýzu. Na základě zjištěných výsledků jsou navržena doporučení pro společnost Svět plodů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46757
|
Date:
|
2021-01-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav financí a účetnictví |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
E
58764
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account