Analýza marketingové komunikace značky DATART na Slovensku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingové komunikace značky DATART na Slovensku |
Author: |
Bednářová, Zuzana
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na analyzování marketingové komunikace značky DATART na Slovensku. Skládá se ze dvou hlavních částí. Část teoretická se zaměřuje na marketingovou komunikaci jako celek. Jsou zde představeny jednotlivé prvky marketingového a komunikačního mixu a jednotlivé jejich nástroje. V této části jsou stanovené také analytické metody, které slouží jako východisko a podklad pro druhou část bakalářské práce. Cílem praktické části bylo využít teoretických znalostí a aplikovat je na značku DATART a pomocí analytických metod stanovit a zhodnotit její postavení na trhu. Výstupem praktické části jsou doporučení a návrh pro zlepšení marketingové komunikace značky DATART. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46841
|
Date:
|
2021-01-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
C
58915
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account