Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Author: Holata, Martin
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Tématem této bakalářské práce je segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti. Teoretická část je věnována popisu segmentu vinařství, marketingové komunikaci, marketingovému výzkumu a přístupu k marketingové komunikaci na trhu v USA. V úvodu praktické části je obecně popsána společnost a dostupné interní informace. Je proveden výzkum na základě analýzy sekundárních dat, ze kterého je definován klíčový segment zákazníků. Na výsledky z analýzy sekundárních dat navazuje primární kvantitativní výzkum zaměřený na klíčového zákazníka Vinařství XY. Na základě výsledků výzkumu jsou sepsány charakteristiky klíčového segmentu zákazníků a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace Vinařství XY.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47007
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59205


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
holata_2021_dp.pdf 2.858Mb PDF View/Open None
holata_2021_op.pdf 158.9Kb PDF View/Open None
holata_2021_vp.doc 227Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account