Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Holata, Martin
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:47Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:47Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47007
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti. Teoretická část je věnována popisu segmentu vinařství, marketingové komunikaci, marketingovému výzkumu a přístupu k marketingové komunikaci na trhu v USA. V úvodu praktické části je obecně popsána společnost a dostupné interní informace. Je proveden výzkum na základě analýzy sekundárních dat, ze kterého je definován klíčový segment zákazníků. Na výsledky z analýzy sekundárních dat navazuje primární kvantitativní výzkum zaměřený na klíčového zákazníka Vinařství XY. Na základě výsledků výzkumu jsou sepsány charakteristiky klíčového segmentu zákazníků a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace Vinařství XY.
dc.format 83 s. (102 929 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vinařství cs
dc.subject značka cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject targeting cs
dc.subject winery en
dc.subject brand en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing communication en
dc.subject direct marketing en
dc.subject segmentation en
dc.subject customer en
dc.subject target group en
dc.subject targeting en
dc.title Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
dc.title.alternative Key Customer Segmentation and Efficiency of Company Marketing Communications
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is a segmentation of key customers and a marketing communication efficiency of a specific company. In the theoretical part there is a description of the winery segment, marketing communication, marketing research and an attitude to marketing communication in the US market. At the beginning of a practical part there is a description of a company in general and an accessible internal information. Based on the secondary data analysis the research had been done from which a segmentation of key customers was defined. To the results of a secondary data analysis there is a primary quantitative research aimed on a key customer of Winery XY. Based on the results of a research there are characteristics of a key segment of customers and recommendation for improvement in marketing communication of Winery XY.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59205
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
holata_2021_dp.pdf 2.858Mb PDF View/Open None
holata_2021_op.pdf 158.9Kb PDF View/Open None
holata_2021_vp.doc 227Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account