Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Holata, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:47Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:47Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47007
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti. Teoretická část je věnována popisu segmentu vinařství, marketingové komunikaci, marketingovému výzkumu a přístupu k marketingové komunikaci na trhu v USA. V úvodu praktické části je obecně popsána společnost a dostupné interní informace. Je proveden výzkum na základě analýzy sekundárních dat, ze kterého je definován klíčový segment zákazníků. Na výsledky z analýzy sekundárních dat navazuje primární kvantitativní výzkum zaměřený na klíčového zákazníka Vinařství XY. Na základě výsledků výzkumu jsou sepsány charakteristiky klíčového segmentu zákazníků a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace Vinařství XY. |
|
dc.format |
83 s. (102 929 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vinařství
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
targeting
|
cs |
dc.subject |
winery
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
targeting
|
en |
dc.title |
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti |
|
dc.title.alternative |
Key Customer Segmentation and Efficiency of Company Marketing Communications |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rygl, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2021-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor thesis is a segmentation of key customers and a marketing communication efficiency of a specific company. In the theoretical part there is a description of the winery segment, marketing communication, marketing research and an attitude to marketing communication in the US market. At the beginning of a practical part there is a description of a company in general and an accessible internal information. Based on the secondary data analysis the research had been done from which a segmentation of key customers was defined. To the results of a secondary data analysis there is a primary quantitative research aimed on a key customer of Winery XY. Based on the results of a research there are characteristics of a key segment of customers and recommendation for improvement in marketing communication of Winery XY. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59205
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account