Marketingová komunikace vybrané prodejny potravin
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace vybrané prodejny potravin |
Author: |
Perdykula, Radek
|
Advisor: |
Rygl, Tomáš
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci prodejny potravin. Skládá se z teoretické části, ve které jsou vysvětleny základní pojmy pohledem různých autorů týkajících se tématu a praktické části, jejíž cílem je zhodnotit současný stav marketingové komunikace a zanalyzovat komunikační aktivity prodejny potravin. Na základě zjištění z provedené analýzy budou vybrány dvě komunikační aktivity, které budou aplikovány v reálném prostředí prodejny a pomocí dotazníkového šetření, bude změřena účinnost těchto opatření. Na základě zjištění bude sestaven soubor doporučení v oblasti propagace a komunikace prodejny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47023
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
59223
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account