Marketingová komunikace vybrané prodejny potravin
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Rygl, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Perdykula, Radek
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:48Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:48Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47023
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci prodejny potravin. Skládá se z teoretické části, ve které jsou vysvětleny základní pojmy pohledem různých autorů týkajících se tématu a praktické části, jejíž cílem je zhodnotit současný stav marketingové komunikace a zanalyzovat komunikační aktivity prodejny potravin. Na základě zjištění z provedené analýzy budou vybrány dvě komunikační aktivity, které budou aplikovány v reálném prostředí prodejny a pomocí dotazníkového šetření, bude změřena účinnost těchto opatření. Na základě zjištění bude sestaven soubor doporučení v oblasti propagace a komunikace prodejny. |
|
dc.format |
72 s. (96 697 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
vztahy s veřejností
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
Communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
sales support
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace vybrané prodejny potravin |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of a Selected Grocery Store |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kazík, Martin |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on the marketing communication of a grocery store. It consists of a theoretical part, which explains the basic concepts from the perspective of various authors on the topic and a practical part, which aims to evaluate the current state of marketing communication and analyze the communication activities of the grocery store. Based on the findings of the analysis, two communication activities will be selected, which will be applied in the real environment of the store and using a questionnaire survey, the effectiveness of these measures will be measured. Based on the findings, a set of recommendations in the field of promotion and communication of the store will be compiled. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59223
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account