Marketingová komunikace vybrané prodejny potravin

DSpace Repository

Language: English čeština 
Marketingová komunikace vybrané prodejny potravin

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rygl, Tomáš
dc.contributor.author Perdykula, Radek
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47023
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci prodejny potravin. Skládá se z teoretické části, ve které jsou vysvětleny základní pojmy pohledem různých autorů týkajících se tématu a praktické části, jejíž cílem je zhodnotit současný stav marketingové komunikace a zanalyzovat komunikační aktivity prodejny potravin. Na základě zjištění z provedené analýzy budou vybrány dvě komunikační aktivity, které budou aplikovány v reálném prostředí prodejny a pomocí dotazníkového šetření, bude změřena účinnost těchto opatření. Na základě zjištění bude sestaven soubor doporučení v oblasti propagace a komunikace prodejny.
dc.format 72 s. (96 697 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject analýza cs
dc.subject reklama cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject vztahy s veřejností cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject Communication mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject analysis en
dc.subject advertising en
dc.subject direct marketing en
dc.subject public relations en
dc.subject sales support en
dc.title Marketingová komunikace vybrané prodejny potravin
dc.title.alternative Marketing Communication of a Selected Grocery Store
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kazík, Martin
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the marketing communication of a grocery store. It consists of a theoretical part, which explains the basic concepts from the perspective of various authors on the topic and a practical part, which aims to evaluate the current state of marketing communication and analyze the communication activities of the grocery store. Based on the findings of the analysis, two communication activities will be selected, which will be applied in the real environment of the store and using a questionnaire survey, the effectiveness of these measures will be measured. Based on the findings, a set of recommendations in the field of promotion and communication of the store will be compiled.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59223
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
perdykula_2021_dp.pdf 2.166Mb PDF View/Open None
perdykula_2021_op.docx 124.9Kb Unknown View/Open None
perdykula_2021_vp.pdf 154.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account