Budování značky na sociálních sítích
Show full item record
No preview available
Title:
|
Budování značky na sociálních sítích |
Author: |
Symerský, Tomáš
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá tématem budování značky v prostředí sociálních sítí. Jejím hlavním cílem je zjistit vliv využívání Facebooku a Instagramu v aktuální marketingové komunikaci. V teoretické části práce jsou charakterizovány pojmy sociální sítě, její historie a principy, marketingová komunikace, značka, její tvorba a budování. Praktická část se věnuje analýze komunikace konkrétní společnosti na sociálních sítích, její vliv na budování povědomí o značce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47026
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
59227
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account