Budování značky na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky na sociálních sítích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Symerský, Tomáš
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47026
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématem budování značky v prostředí sociálních sítí. Jejím hlavním cílem je zjistit vliv využívání Facebooku a Instagramu v aktuální marketingové komunikaci. V teoretické části práce jsou charakterizovány pojmy sociální sítě, její historie a principy, marketingová komunikace, značka, její tvorba a budování. Praktická část se věnuje analýze komunikace konkrétní společnosti na sociálních sítích, její vliv na budování povědomí o značce.
dc.format 68 s. (79 051 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject sociální síť cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject brand en
dc.subject brand building en
dc.subject social network en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.title Budování značky na sociálních sítích
dc.title.alternative Brand Building on Social Media
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the topic of brand building in the environment of social networks. Its main goal is to find out the influence of using Facebook and Instagram in current marketing communication. The theoretical part of the thesis characterizes the concepts of social networks, its history and principles, marketing communication, brand, its creation and building. The practical part deals with the analysis of the communication of a particular company on social networks, its impact on brand building and brand awareness.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59227
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
symerský_2021_dp.pdf 2.526Mb PDF View/Open None
symerský_2021_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
symerský_2021_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account