Customer journey od autora ke čtenáři
Show full item record
No preview available
Title:
|
Customer journey od autora ke čtenáři |
Author: |
Pospíšilová, Helena
|
Advisor: |
Gartnerová, Eva
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá tématem customer journey od autora ke čtenáři. Cílem práce je zjistit, jaké motivátory vedou čtenáře k zakoupení knihy. V teoretické části jsou nadefinovány pojmy jako marketingová komunikace a marketingová strategie doplněné o specifikace pro knižní trh. Teoretická část práce také obsahuje popsání knižního trhu ČR. Je zde také uvedena metodika práce, která obsahuje cíl a účel výzkumu, také metodu šetření a výzkumné otázky a obecný profil respondentů. Praktická část se věnuje výsledkům kvantitativního i kvalitativního šetření mezi čtenáři ČR. Na jejich základě je popsána customer journey pro knižní trh ČR, která je přenesena do grafického znázornění customer journey map. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47072
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
59280
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account