Customer journey od autora ke čtenáři

DSpace Repository

Language: English čeština 

Customer journey od autora ke čtenáři

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Pospíšilová, Helena
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47072
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá tématem customer journey od autora ke čtenáři. Cílem práce je zjistit, jaké motivátory vedou čtenáře k zakoupení knihy. V teoretické části jsou nadefinovány pojmy jako marketingová komunikace a marketingová strategie doplněné o specifikace pro knižní trh. Teoretická část práce také obsahuje popsání knižního trhu ČR. Je zde také uvedena metodika práce, která obsahuje cíl a účel výzkumu, také metodu šetření a výzkumné otázky a obecný profil respondentů. Praktická část se věnuje výsledkům kvantitativního i kvalitativního šetření mezi čtenáři ČR. Na jejich základě je popsána customer journey pro knižní trh ČR, která je přenesena do grafického znázornění customer journey map.
dc.format 63 s. (103 343 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject autor cs
dc.subject cesta zákazníka cs
dc.subject čtenář cs
dc.subject kniha cs
dc.subject knižní trh cs
dc.subject author en
dc.subject book en
dc.subject book market en
dc.subject customer journey en
dc.subject reader en
dc.title Customer journey od autora ke čtenáři
dc.title.alternative Customer Journey from Author to Reader
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the topic of customer journey from author to reader. The aim of the thesis is to find out what motivators lead the reader to buy the book. The theoretical part defines terms such as marketing communication and marketing strategy complemented by specifications for the book market. The theoretical part of the thesis also contains a description of the Czech book market. There is also a methodology of work, which contains the goal and purpose of research, as well as the method of investigation and research questions and the general profile of respondents. The practical part deals with the results of quantitative and qualitative research among readers of the Czech Republic. Based on them, the customer journey for the book market of the Czech Republic is described, which is transferred to the graphic representation of the customer journey map.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59280
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
pospíšilová_2021_dp.pdf 1.748Mb PDF View/Open None
pospíšilová_2021_op.doc 135.5Kb Unknown View/Open None
pospíšilová_2021_vp.pdf 47.84Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account