Marketingová komunikace firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Tomková, Sára
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47083
dc.description.abstract Zaměřením této bakalářské práce je marketingová komunikace malého rodinného řeznictví. Práce analyzuje komunikaci jak z interního pohledu podniku, tak z pohledu zákazníků. Díky tomu dochází ke střetu představ a cíli firmy s reálnými dopady na veřejnost. Výzkum je prováděn pomocí hloubkových rozhovorů a výpovědi jsou podpořeny dotazníkovým šetřením. Praktická část nakonec zpracovává následné doporučení pro zkvalitnění jejich marketingové komunikace.
dc.format 66
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject řeznictví cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication tools en
dc.subject marketing research en
dc.subject customer en
dc.subject butcher shop en
dc.title Marketingová komunikace firmy
dc.title.alternative Company Marketing Communications
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Učňová, Eva
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The focus of this bachelor thesis is the marketing communication of a small family butcher shop. They analyze their communication from the internal point of view of the company and from the point of view of customers. Thanks to this, thesis can compare the company's ideas and goals with real impacts on the public. The research is carried out through in-depth interviews and the statements are supported by a questionnaire. Finally, the practical part elaborates subsequent recommendations for improving their marketing communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59291
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
tomková_2021_dp.zip 30.16Mb application/zip View/Open None
tomková_2021_op.pdf 485.1Kb PDF View/Open None
tomková_2021_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account