Negativní dopady sociální sítě Instagram na její uživatele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Negativní dopady sociální sítě Instagram na její uživatele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Galda, Martin
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47096
dc.description.abstract Tato diplomová práce pojednává o negativních dopadech sociální sítě Instagram na její uživa-tele. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska, která jsou základem pro část prak-tickou. Teoretická část se věnuje především pojmům jako: digitální komunikace, digitální marketing, Instagram a problematice na Instagramu, nebo metodice výzkumu. Praktická část prezentuje výsledky výzkumů, které byly k danému tématu realizovány a vzá-jemně na sebe navazovaly. V praktické části jsou taktéž zodpovězeny výzkumné otázky. V projektová části je vyhrazen prostor pro vlastní návrh edukačně zaměřeného profilu na soci-ální síti Instagram a jeho komunikace, která vychází z provedených výzkumů a teoretické části práce.
dc.format 99 s. (144 393 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject digitální komunikace cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject digi-tální marketing cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject negativní dopady Instagramu cs
dc.subject bezpečí na Instagramu cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject online communication en
dc.subject digital communication en
dc.subject online marketing en
dc.subject digital marketing en
dc.subject Instagram en
dc.subject negative impacts of Instagram en
dc.subject Instagram security en
dc.title Negativní dopady sociální sítě Instagram na její uživatele
dc.title.alternative Negative Effects of Instagram Social Network on its Users
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the negative impacts of the Instagram social network on its users. The first part explains the theoretical outlet, which is the basis for the practical part. The theoreti-cal part deals mainly with concepts such as digital communication, digital marketing, In-stagram and Instagram issues, or research methodology. The practical part presents the results of research that were carried out on the topic and followed each other. Research questions are also answered in the practical part. The project part reserves space for the design of an educational profile on the social network Instagram and its communication, which is based on the research and theoretical part of the work.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59306
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
galda_2021_dp.pdf 3.271Mb PDF View/Open None
galda_2021_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
galda_2021_vp.doc 133Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account