dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Galda, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:50Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47096
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce pojednává o negativních dopadech sociální sítě Instagram na její uživa-tele. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska, která jsou základem pro část prak-tickou. Teoretická část se věnuje především pojmům jako: digitální komunikace, digitální marketing, Instagram a problematice na Instagramu, nebo metodice výzkumu. Praktická část prezentuje výsledky výzkumů, které byly k danému tématu realizovány a vzá-jemně na sebe navazovaly. V praktické části jsou taktéž zodpovězeny výzkumné otázky. V projektová části je vyhrazen prostor pro vlastní návrh edukačně zaměřeného profilu na soci-ální síti Instagram a jeho komunikace, která vychází z provedených výzkumů a teoretické části práce. |
|
dc.format |
99 s. (144 393 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
online komunikace
|
cs |
dc.subject |
digitální komunikace
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
digi-tální marketing
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
negativní dopady Instagramu
|
cs |
dc.subject |
bezpečí na Instagramu
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
online communication
|
en |
dc.subject |
digital communication
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
negative impacts of Instagram
|
en |
dc.subject |
Instagram security
|
en |
dc.title |
Negativní dopady sociální sítě Instagram na její uživatele |
|
dc.title.alternative |
Negative Effects of Instagram Social Network on its Users |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the negative impacts of the Instagram social network on its users. The first part explains the theoretical outlet, which is the basis for the practical part. The theoreti-cal part deals mainly with concepts such as digital communication, digital marketing, In-stagram and Instagram issues, or research methodology. The practical part presents the results of research that were carried out on the topic and followed each other. Research questions are also answered in the practical part. The project part reserves space for the design of an educational profile on the social network Instagram and its communication, which is based on the research and theoretical part of the work. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59306
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|