Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram

DSpace Repository

Language: English čeština 

Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Klimková, Aneta
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:51Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:51Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47104
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá Influencer marketingem a placenou spoluprací na sociální síti Instagram. Cílem práce bylo zjistit, jak čeští influenceři působící na Instagramu přistupují k povinnostem plynoucím z placené spolupráce na Instagramu a jak ke spolupracím přistupují firmy, které s influencery spolupracují. Dalším cílem bylo zjistit, jak vnímají placenou spolupráci influencerů a její označování uživatelé Instagramu. Teoretická východiska práce a výsledky výzkumu vedly k navržení doporučení pro influencery a firmy, které s influencery spolupracují. Dalším výstupem je návrh osvětového semináře pro influencery.
dc.format 94 s. ( 171 713 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject influencer cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject placená spolupráce cs
dc.subject reklama na Instagramu cs
dc.subject influencer marketing en
dc.subject influencer en
dc.subject Instagram en
dc.subject social media en
dc.subject sponsored posts en
dc.subject advertisement on Instagram en
dc.subject paid partnership en
dc.title Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram
dc.title.alternative Influencer Marketing and Sponsored Posts on Instagram
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with Influencer marketing and paid partnership on Instagram. The aim of the work is to find out how Czech influencers working on Instagram approach the obligations arising from paid partnership on Instagram and how companies that cooperate with influencers approach cooperation. Moreover, the goal is to find out how Instagram users perceive paid partnership of influencers. The theoretical basis of the work and the results of the research led to the design of recommendations for influencers and companies that cooperate with influencers. Finally, there is included an educative seminar designed for influencers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59314
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
klimková_2021_dp.pdf 2.409Mb PDF View/Open None
klimková_2021_op.pdf 390.0Kb PDF View/Open None
klimková_2021_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account