Neuromarketing a spotřební chování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Neuromarketing a spotřební chování

Show full item record

No preview available
Title: Neuromarketing a spotřební chování
Author: Vaculčíková, Silvie
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Cílem diplomové práce je přiblížení využití biometrické a neuromarketingové vyzkumné metody k ovlivnění spotřebního chování spotřebitelů generace X, Y a Z. Teoretická část práce vymezuje problematiku neuromarketingu, biometrické a neuromarketingové metody, spotřebního chování, emocí a rozhodovacího procesu spotřebitele. Praktická část práce se věnuje experimentu k ovlivnění výběru kávového produktu a porovnání vědomé a nevědomé volby spotřebitelů generace X, Y a Z. Na základě výsledků praktické části je navrhnuta v poslední části práce kampaň pro zvýšení povědomí spotřebitelů generace Z o výrobku Popradské kávy v České a Slovenské republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47132
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59350


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vaculčíková_2021_dp.pdf 4.386Mb PDF View/Open None
vaculčíková_2021_op.doc 163.5Kb Unknown View/Open None
vaculčíková_2021_vp.doc 155.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account